Мережу підірвало патріотичне відео про українських вояків

В Youtube з'явився відеоролик, присвячений українським воїнам, які сьогодні захищають нашу країну від російської агресії.
Це вражаюче відео, від перегляду якого йдуть мурашки по шкірі. Протягом всього сюжету фоном до відеоряду звучать слова клятви батальйону "Азов". Ці слова мають неймовірну силу:
"Укаїно, Свята Мати Героїв, зійди до серця мого, прилинь бурею вітру кавказького, шумом карпатських ручаїв, боїв славного Завойовника Батька Хмеля, тріумфом і гуком гармат Революції, радісним гомоном Софійських Дзвонів.
Нехай в Тобі відроджуся, славою Твоєю опромінюся, бо Ти все життя моє, бо Ти все моє щастя.
Задзвони мені брязкотом кайдан, скрипом шибениць в понурі ранки, принеси мені зойки катованих в льохах і тюрмах, і на засланні, щоб віра моя була гранітом, щоб росло завзяття, міць, щоб сміло я йшов у бій так, як ішли Герої за Тебе, за Твою славу, за Твої Святі Ідеї; щоб помстити ганьбу неволі, потоптану честь, глум катів Твоїх, невинну кров помордованих …"
Ролик, який на своїй сторінці в Youtube виклав користувач з ніком Petr I Mazepa,розмістив в себе на Facebook радник президента Юрій Бірюков.
"Подивіться цей ролик. А потім примружтеся. Подихайте. І подивіться ще раз цей ролик, але вже не очима. Серцем!" - написав Бірюков в публікації.
Всього за кілька годин запис з відео на сторінці Бірюкова зібрала більше трьох тисяч лайків.
У коментарях користувачі позитивно оцінюють відео, відзначаючи, що ролик сподобався їм "до мурашок на шкірі", та пропонують впровадити клятву "Азова" для всіх ЗСУ.
SHARE